Znacie to uczucie, kiedy zobaczycie jakiś produkt w internecie i strasznie, ale to strasznie czujecie potrzebę jego kupienia? Ja tego uczucia doświadczyłam jakiś czas temu, kiedy zobaczyłam w pewnym sklepie internetowym trampki z motywem ulubionej bajki Tomasza. Wkrótce Dzień Dziecka, więc pomyślałam, że byłyby one świetnym prezentem dla malucha. Nie czekałam długo i prędko je zamówiłam. Zmierzyłam stopę by dopasować rozmiar. Wszystko szło idealnie. Oprócz dnia, kiedy trampki w końcu zjawiły się u nas w domu. Okazały się za małe! Wyobrażacie sobie rozpacz dziecka, któremu mówisz, że nie założy nowych butów, bo mama kupiła za małe? Nie pozostało mi nic, jak wymienić je na nowe. Musiałam jak najszybciej odesłać trampki do sklepu.

Na szczęście jest kiosk!

Jak to w życiu bywa, co masz zrobić jutro, zrób dziś, zyskasz jeden dzień wolnego. Ma się to idealnie do wysyłania paczek zwrotnych, wiecie? Codziennie (dosłownie!) mówiłam sobie, że odeślę buty, by jak najszybciej firma mogła mi przysłać większy model. Postanowienia postanowieniami, a wykonanie swoją drogą. Znacie to? Ja niestety za dobrze. Każdego dnia obiecywałam sobie, że dziś to już na pewno, na sto procent je odeślę. Jak możecie się łatwo domyślić, moja paczka wciąż jest u mnie w domu i czeka. A w zasadzie była, bo obecnie jest w… kiosku RUCH-u. Tak, w tej małej, zielonej budce, gdzie kupujecie gazetę rano w drodze do pracy.

Paczka w ruchu

Paczka w Ruchu” to nowoczesna usługa, dzięki której zaoszczędzisz swój czas. RUCH S.A. to jedna z największych i najstarszych firm logistycznych w Polsce. Od 99 lat codziennie dowozi prasę do wszystkich kiosków RUCH-u i punktów partnerskich. W Polsce jest już w sumie ponad 3500 kiosków i punktów partnerskich RUCH! Przy czym paczkę nadajemy wyłącznie w kiosku RUCHu. Może to być kiosk pod domem, pracą czy szkołą. Przyznacie sami, gdziekolwiek pojedziecie, kiosk jest zawsze blisko. Założę się, że większość mija go codziennie, nawet może nie zdając sobie z tego sprawy. Cudownie jest nie musieć jeździć na drugi koniec sąsiedniego osiedla w celu nadania paczki. Teraz wszystko możemy załatwić w osiedlowym kiosku. A wszystko to w bardzo atrakcyjnych i niskich cenach!

Co w przypadku, kiedy nie możemy odebrać przesyłki od razu? To żaden problem! Paczka będzie czekała w kiosku od wczesnego ranka do wieczora przez 5 dni roboczych!

Jak działa proces nadawania paczki?

Jest to absolutnie banalne i sądzę, że nawet dziecko by to potrafiło. Wystarczy wejść na stronę internetową: www.paczkawruchu.pl i wygenerować kod nadania lub etykietę adresową, z którą później udajemy się do najbliższego kiosku RUCH-u. Twoja przesyłka trafi do wybranego punktu wraz z dostawą prasy, a odbiorca otrzyma powiadomienie SMS o możliwości odbioru.

paczka w ruchupaczka w ruchu

Sami widzicie, że nie ma tu niczego skomplikowanego.

Jakie są zalety nadawania paczki w kiosku RUCH-u?

Przede wszystkim brak kolejek. Nic mnie tak nie denerwuje, jak czekanie na podejście do okienka. A tu wszystko sprawnie i w kilka minut. Nie wspomnę już o niskich i atrakcyjnych cenach. Od kiedy dowiedziałam się, że w swoim ulubionym kiosku mogę nadać przesyłki, nie wybieram innych punktów.

paczka w RUCH-u paczka w RUCH-u

Więcej informacji o usłudze nadawania paczek, jak i cennik znajdziecie na stronie:
www.paczkawruchu.pl

__________________________________________

Wpis powstał przy współpracy z RUCH S.A.

  • Mi z kolei wielokrotnie zdarzyło się odebrać przesyłkę w kiosku Ruchu i bardzo sobie chwalę taką opcję dostawy :)

  • Joanna Kołpak

    Jeszcze nie nadawałam paczki w RUCH-u, ale już odbierałam :) Fajnie, za rogiem ;)

  • Lycy

    Kolejny słaby post sponsorowany

  • Katarzyna Wójcik Respendowicz

    Fajna opcja:)

  • Usługa bardzo podobna do paczkomatów, chociaż mam wrażenie że trochę dłuższy jest czas dostawy.

  • O kurczę, nie wiedziałam, że jest taka opcja :) Super!