Rate this post

Jeden jest tam, angażuje się, trenuje i męczy się podczas długich sesji brzucha, biegania i podnoszenia ciężarów, ale nic, nie traci funta, a brzuch nadal pozostaje tam, gdzie jest, wiotkie i tłuste razem z miękkimi udami i ” hibernacja żółwi.

Jest więc jasne, że podczas treningów coś jest nie tak i że trzeba pilnie zrozumieć źródło błędu, aby nie udaremnić wysiłków. W tym celu amerykański trener personalny Maik Wiedenbach w książce “101 Fitness Myths” ujawnił 10 wspólnych miejsc na fitness, które wszyscy uważają za próżne:

1- Ćwiczenie na siłowni anuluje upadanie . Nic nie może być bardziej złe: dieta musi być zawsze pod kontrolą, ponieważ odżywianie ma wpływ na 80% na linię i na wygląd. Ponadto wiele z nich nie ma jasności co do ilości spożywanych kalorii w stosunku do rzeczywiście zużywanych w każdym ćwiczeniu, więc budżet często sprzyja nadmiernej ilości kalorii: zaleca się przećwiczenie tych liczb.

2- Mięśnie są nastrojone na siłowni. Mięśnie są już stonowane, inaczej nie byłbyś w stanie się poruszyć. Trening i dieta rozpuszczają tylko tłuszcz, który je pokrywa, aby były widoczne.

3- Kobiety potrzebują różnych ćwiczeń niż mężczyźni. W rzeczywistości obie płcie mają taką samą strukturę fizyczną, różnica polega na obecności hormonów, które określają inną siłę w mięśniach, ale to nie oznacza, że ​​ćwiczenia, które należy wykonać, muszą być zróżnicowane. Na podstawie tego fałszywego przekonania kobiety są pewne, że muszą wzmocnić mięśnie nóg i mężczyzn, zwłaszcza mięśni ramion , tak aby oboje zapomnieli o drugiej połowie ciała.

4- Kobiety muszą wykonywać więcej powtórzeń ćwiczeń z lżejszymi ciężarami. Kobiety myślą, że przy ciężkich narzędziach staną się zbyt muskularne, ale Wiedenbach zapewnia, że ​​jest to niemożliwe, ponieważ kobiety mają niski poziom testosteronu i bez pomocy chemicznej nie mogą tego efektu. Sugeruje więc trenerowi, że lepiej mniej powtórzeń, ale z cięższymi narzędziami niż ci bez wysiłku.

5- Przed ćwiczeniami wymaga trochę rozciągnięcia. Wręcz przeciwnie: rozciąganie zrobione przed ćwiczeniami fizycznymi osłabia mięśnie o 30%, a rozciąganie mięśni zwiększa ryzyko zranienia. Lepiej więc wykonywać rozciąganie po treningu.

6- Napoje z proteinami pomagają schudnąć. Bogate w cukry, barwniki, tanie białka i witaminy i całkowicie pozbawione błonnika, nie dają poczucia sytości i nie aktywują trawienia, procesu, który pochłania kalorie: dlatego są bezużyteczne.

7 kalorii spalonych treningiem cardio. Maszyny kardio, takie jak rowery treningowe i bieżnie, mają czujniki mierzące tętno i zużyte kalorie, ale nie to, co pojawia się na wyświetlaczu, nie jest dokładne: ciało w rzeczywistości jest maszyną zbyt skomplikowaną, aby można ją było zmniejszyć w odstępach czasu. liczby, w których konsumowane są kalorie. Lepiej ćwiczyć naprzemiennie pomiędzy ćwiczeniami o wysokiej i niskiej intensywności: jest to najlepszy sposób na spalanie tłuszczu.

7 kalorii spalonych treningiem cardio8- Spaliłeś więcej tłuszczu na czczo. Błąd: masa mięśniowa jest spalana, dokładnie przeciwnie do celu programu przeciwtłuszczowego, nie wspominając o słabych wynikach osiągniętych przy braku żywności, która jest prawdziwym paliwem.

9- Tłuszcz można usunąć w określonym obszarze ciała. Utrata tłuszczu jest uogólniona: nie może być skoncentrowana w określonej części ciała. Najlepszym sposobem na przyspieszenie procesu usuwania tłuszczu jest wykonywanie ćwiczeń o wysokiej intensywności związanych ze ścisłą dietą.

10- Lepiej jest jeść tylko białko jajeczne jajka i odrzucić żółtko, aby nie podnieść cholesterolu. Fałsz: jeśli nie jesz smażonego żółtka lub masła i boczku, cholesterol jest bezpieczny. W przeciwieństwie do żółtka pomaga zmniejszyć złego cholesterolu i zawiera minerały i witaminy , przydatne do ćwiczeń.

 

Odchudzanie